divendres, de desembre 08, 2006

Coordinació de les tres pelis!!!

Aquest espai en el blog està destinat en que els tres equips de guionistes de les pelis s'acabin de coordinar per enllestir els guions, els decorats, el vestuari,... abans de la Jornada de Nadal que serà el dia de la gravació (Recordeu diumenge 17 de desembre).

Recordeu els equips:

Equip 1: Populars i marginats. Han quedat dissabte 16 al matí al local de Sta. Eulàlia per acabar de lligar la història. (Secretaris: Montse i Carles).

Equip 2: Oci. (Secretaris: Núria i Marc)

Equip 3: Les cinc històries. Havien quedat el dimarts 5 a les 19.30 al local de Sta. Eulàlia i han tornat a quedar dissabte 16 no se l'hora. (Secretaris: Laura Roig i Marià).

Qui tingui més informacions sobre els pelis que ho faci saber als altres a travès dels comentaris d'aquest post, recordeu que és molt important tenir ben preparades les pelis i acabar-nos de coordinar entre tots.

I fins... DIUMENGE 17 A LES 9.30 AL LOCAL DE LA JOC DE STA. EULÀLIA.



5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno ja veo que no hay muchas ganas de preparar las peliculas, jeje.

Nadie ha informado del dia que han quedado los equipos para acabar de organizarlas.

Espero vuestras respuestas.

Anònim ha dit...

Olaz!
Com steu? Esperu k beps! ^^
Bueno, que jo en tinc un problema amb el meu grup, sé que vaig a la peli de "L'Oci" però a l'article que heu penjat no posa qui és el secretari ni res :S
Esperu que algú m'ho digui, perquè el dia de la preparació de la película no vaig poder stari.
Merci a tothom que em respongui!! ¬¬'
Petons
Laura (Equip Andrés i Meri)

Anònim ha dit...

Laura,

Penso que el teu grup ja ho va muntar tot el dissabte que ho varem preparar. I ho faran directament el diumenge, pero dissabte vinent que tenim reunió a les 16.30 li preguntem al Dani que es iniciador responsable.

Anònim ha dit...

muy bonito y eso d la mañana a k hora se refiere?? xk es un termino muy genral

Anònim ha dit...

Pienso que es a las 12.30 segun me ha dicho Raquel, pero creo que al final no se ven porque tu y Carles no podias. De todos maneras Andres estara en el local de sobre esa hora si quieres pasate.

Hasta mañana por la tarde!